Publikováno: 02.12.2024 v 18:38:00 | Autor: JetoRebel | Rubrika: SGO
V tomto článku si představíme všechny herní novinky uvedené na fóru novinek od 30.11.2012.
U každé novinky bude uvedeno datum vydání a článek se bude nadále průběžně aktualizovat. Smazané nebo upravené novinky budou z důvodu délky článku samostatně. ovšem nezapomeneme, aby byla inspirace, jak dále hru vyvíjet.
Novinky jsou řazeny postupně podle herního menu, první část obsahuje veškeré novinky od přehledu až po fóra.
Přehled:
Obecná statistika - přehled
- přidána informace o aktualním dni věku - vydáno 24.03.2014
- Na přehledu je zobrazována informace o stavu bankovního účtu. - vydáno 29.02.2016
- v přehledu zvýrazněna zpráva upozorňující na planety k osídlení - vydáno 24.12.2019
- Nově se SPRÁVNĚ počítá bonus planety do výzkumu. - vydáno 27.02.2021
- Máte-li vypovězenou smlouvu tak na přehledu je odpočet do války. - vydáno 27.02.2021
- Jste-li u RR tak vidíte seznam online učitelů a vůdců. - vydáno 27.02.2021
- Jste-li u RR a můžete vstoupit do rasy tak vidíte odkaz. - vydáno 27.02.2021
Obecná statistika - žold jednotek
- Za každou jednotku která obsadí prostor v kasárnách musíte nově odvádět žold. - vydáno 27.02.2021
- Žold se odečítá od DZ. - vydáno 27.02.2021
- Žold se nepočítá v rasové armádě. - vydáno 27.02.2021
- Žold se počítá z největší obsazenosti co měl hráč v posledním dnu. - vydáno 27.02.2021
- Vzoreček je Žold = obsazenost * 1,8 - vydáno 27.02.2021
- Koeficient 1,8 se může měnit. - vydáno 27.02.2021
Obecná statistika - Ekonomický přepočet
- Nyní Vás při ekonomickém přepočtu může potkat náhodná událost, kdy můžete získat určité množství jednotek nebo přírůstek k populaci případně můžou Vaše jednotky být zničeny nebo také můžete přijít o populaci na planetě. Šance je 10% na náhodnou událost a 50% na kladnou a 50% na zápornou. - vydáno 28.05.2015
- upravil jsem šance na setkání se s neznámou rasou. možnost setkání je nyní ovlivnována vaším postavením ve vesmíru, kdy první rasa má šanci 5% a poslední šanci 15%. pokud se s rasou setkáte, tak je u první rasy 70% šance, že bude vybrána záporná událost, u poslední rasy je 70% šance na kladnou událost - vydáno 28.05.2015
- hrdina ekonom má nově vliv i na zisk z planety - vydáno 14.05.2019
- zisk naquadahu z planety už nově nemůže být záporný - vydáno 14.05.2019
- Prvních 24 hodin od registrace do hry neprobíhá EKO přepočet. - vydáno 27.02.2021
- Přírůstek populace (%) navýšení o 10% u všech planet - vydáno 31.10.2021
- Základní těžba ponížena z 28 nq na 21 nq - vydáno 31.10.2021
Rozpad DZ na přehledu
- Nově byste měli vidět rozpad DZ po kliknutí na řádku s denním ziskem. - vydáno 19.12.2021
- Na jednom místě vidíte vliv žoldů, půjčky, artefaktů, hrdinů. - vydáno 19.12.2021
- Vznikla nová metrika průměrná efektivita výroben, která reprezentuje spokojenost. - vydáno 19.12.2021
- Proč by vás toto procento mohlo zajímat a co s ním naleznete v ID: 2390504 nebo v kronice. - vydáno 19.12.2021
- Píšeme sice výroben, ale vzoreček úplně stejně působí i na laboratoře. - vydáno 19.12.2021
- Nadpis a rámeček se zabarvuje podle barev, které znáte z Planety > Správa. - vydáno 19.12.2021
Přepočty
- Nově vidíte i žold jednotek. - vydáno 02.05.2022
- Nově vidíte jak vysoké jste měli DZ, kolik jste odvedli do RF a do výzkumu. - vydáno 02.05.2022
Denní bonus
- Nová sekce poskytuje šanci vyhrát bonus k vašemu hráčskému účtu. - vydáno 19.09.2013
- Počet pokusů za den není omezen, ale vyhrát lze pouze jednou. - vydáno 19.09.2013
- Pokud vyhrajete a cena se vám nelíbí, můžete hrát dál, ale o cenu přijdete. - vydáno 19.09.2013
- Pro nechápavé: je to denní bonus, nevyčerpané pokusy se Vám nepřevedou do dalšího dne (a to platí jak pro Free tak dokoupené), jak v daný den vyberete výhru už ten den končíte. - vydáno 19.09.2013
- Planety pokud hledáte planetu, kterou jste vyhráli v denním bonusu tak ji najdete v sekci Planety k osídlení. - vydáno 19.09.2013
- Proběhl update denního bonusu. Nyní se zohledňuje doba trvání věku. Lze tedy získat jiné počty surovin s ohledem na datum restartu, dále se mění počty měst které můžete vyhrát, kdy ale nikdy nepůjde pod minimální hodnotu měst. S artefakty se to má tak, že se zvyšuje šance na artefakt jiného typu než bronzového. Například v první den věku je šance na zisk zlatého artefaktu 5%, stříbrného 10%. - vydáno 11.11.2013
- Sekce je přístupná až od 2. dne věku - vydáno 02.07.2017
- Pokusy podle statusu
- Ultimate - 5 hodů
- Premium - 4 hody
- Bez statusu - 3 hody - vydáno 31.08.2019 - upraveno 14.03.2024
- Když vyhrajete a pokusíte se znova losovat tak by na vás měl vyskočit popup s potvrzením. - vydáno 02.10.2021
- Nově se lze dokupovat za 2 neutronia. - vydáno 01.01.2022
- Nově lze vybrat jen 1 zlatý artefakt za věk. - vydáno 01.01.2022
- Došlo ke snížení šance na zisk zlatého artefaktu. - vydáno 01.01.2022
Artefakty
- Od nového věku bude možné craftovat zlaté a stříbrné artefakty z bronzových a stříbrných artefaktů. Nyní si můžete vyzkoušet, jak se s tím bude pracovat, bez toho, aby se manipulovalo s vaším účtem. - vydáno 14.01.2015
- Jak to bude asi fungovat. Z vašich dostupných (neaktivních) artefaktů si vyberete ty, které chcete použít pro craftování. Bonusy, které vybrané artefakty dávají, se sčítají a při hodnotě součtu 100% můžete craftovat stříbrný artefakt, při hodnotě 200% zlatý artefakt. Craftování se podaří vždy a výsledný artefakt bude mít bonus některého artefaktu, který vstoupil do procesu, přičemž pravděpodobnost vlastnosti je úměrná vlastnostem vložených artefaktů. Příklad: pokud do procesu vložím 9x bonus k výzkumu a 1x k dz, je šance 9:1, že bude výsledná vlastnost bonus k výzkumu. - vydáno 14.01.2015
- Přidány artefakty na snížení ceny staveb a zvýšení spokojenosti. - vydáno 27.02.2021
- Artefakty lze vycraftovat nebo získat v aukci. - vydáno 27.02.2021
- Nově se vypisují následovně:
- Aktivované
- Běžící aktivace
- Běžící deaktivace
- Neaktivní - vydáno 02.10.2021
Battle Pass
- Na přehledu vznikla nová sekce Battle Pass a došlo ke spojení některých menu. - vydáno 16.01.2022
- Zde na vás každý den bude čekat úkol za jehož splnění můžete získat body. - vydáno 16.01.2022
- Nasbíráte-li dostatek bodů tak si můžete vybrat odměnu. - vydáno 16.01.2022
- Úkoly se generují vždy o půlnoci. - vydáno 16.01.2022
- Splníte-li úkol tak musíte kliknout na tlačítko na získat zkušenosti jinak zkušenosti o půlnoci propadnou. - vydáno 16.01.2022
- Sekce je mezi 0:00 - 0:05 uzavřena. - vydáno 16.01.2022
- Došlo k rebalanci cílového levelu vzhledem ke změně úspěšnosti plnění pramenící z ID: 2636419. - vydáno 30.11.2023
- Došlo k automatizaci odměn, které jsem rozdával ručně (medaile & rychlostavbu). - vydáno 30.11.2023
- Jak bylo slíbeno, tak máme nově obsah pro ty, kteří dojedou do 110. levelu. * - vydáno 30.11.2023
- Bylo přidáno pár nových odměn oproti minulému věku v druhé polovině BP. - vydáno 30.11.2023
- Po vybrání levelu hra scrolluje na místo vybraného levelu. - vydáno 30.11.2023
- Nová odměna “náhodné planety” zobrazuje náhodnou planetu. To neznamená že automaticky dostanete tu planetu co je tam nakreslená. Kliknete-li na vybrat. - vydáno 30.11.2023
- Battle Pass se otevírá 8. den věku - vydáno 14.03.2024
- První úkoly se vygenerují 8. den věku o půlnoci. - vydáno 14.03.2024
- U hotových levelů se zobrazuje čas dokončení. - vydáno 01.09.2024
- Vylepšená interpretace čísel viz B: 183 - vydáno 31.10.2024
- Změněný layout viz B: 207 - vydáno 31.10.2024
- Zlepšená prezentace výběru pokračujícího BP viz B: 210 - vydáno 31.10.2024
Battle pass - rasový
- Nově se ve hře vyskytují rasové úkoly. - vydáno 23.01.2022
- Vaše rasa může mít neomezeně rasových úkolů (některé jsou dlouhodobé a jejich splnění trvá). - vydáno 23.01.2022
- Rasové úkoly se generují v náhodné časy. - vydáno 23.01.2022
- Na splnění úkolů se podílejí všichni členové rasy. - vydáno 23.01.2022
- Některé úkoly jsou jako akce - reakce. Vypovídám smlouvu => dostanu úkol s cílem na dobytí počet planet. - vydáno 23.01.2022
- Některé úkoly musejí odsouhlasit admini (první splnění příběhu, férová válka,...) - vydáno 23.01.2022
- Kromě stříbrných úkolů (+50 ZK) můžete narazit i na zlaté úkoly (+100 ZK) - vydáno 23.01.2022
- Úkol dominance Odyssean povýšen na stříbrný. - vydáno 31.10.2024
- Na rasový úkol u Odyssean už není potřeba psát adminům - vydáno 31.10.2024
- Proběhlo zjednodušení úkolu na útoky - vydáno 04.11.2024
- Proběhlo z přehlednění pár odměn s NAQ - vydáno 04.11.2024
Battle pass - osobní
- O půlnoci by se měly vygenerovat první stříbrné úkoly s odměnou +50 ZK za splnění. - vydáno 23.01.2022
- Během víkendu se negenerují úkoly, které nelze splnit. - vydáno 23.01.2022
- Nově BP více ovlivňuje vlastnosti účtu a řekl bych že to je pecka. - vydáno 01.09.2023
- Víc, popis vzorečků a první odměny uvidíte po otevření, vše je tam sepsané. - vydáno 01.09.2023
- V Battle Passu se skrývá většina hotových levelů. - vydáno 02.10.2023
- BP by měl lépe fungovat v mobilním skinu. (nasazeno včera večer) - vydáno 02.10.2023
- Byla zavedená drobná progrese do denních výzev. - vydáno 08.11.2023
- Nemáte-li postavené doky tak nebudete dotávat úkoly které se plní loděmi. - vydáno 08.11.2023
- Máte-li doky na nižších levelech tak budete mít ponížené mise. (tj nemusíte přinést 6 vraků s jednou lodí) - vydáno 08.11.2023
- Úkoly se generují jen hráčům co mají více jak 20 planet a nejsou u RR. - vydáno 08.11.2023
- Přidány následující úkoly:
- Proveď za dnešek XY útoků.
- Odlétej s loděmi alespoň mise v čase XY hodin.
- Naber zkušenosti s posádkou lodí a získej poškození XYZ %.
- Zvyš svůj DZ o XY%.
- Získej planetu z NN do 40 sekund. - vydáno 14.03.2024
- Změněny následující úkoly
- Vraky => nově 1 vrak za den na bronzový (3+ loděnic)
- Vraky => nově 2 vraky za den na stříbrný (6+ loděnic)
- Planety z útoků => zrušeno bez náhrady (stříbrný zůstal a zmenšen z 2 PL na 1 PL)
- Polepši si o X planet => přidaná dynamičnost
- Průměr planet z NN => přidaná dynamičnost
- Spokojenost => upravená dynamičnost - vydáno 14.03.2024
Battle Pass - Specializace
- V 37. levelu Battle Passu si budete moc vybrat specializaci. - vydáno 08.11.2023
- Podle toho se budou odvíjet další odměny, které v rámci Battle Passu dostanete. - vydáno 08.11.2023
- "Sběr" je více zaměřený na planety a jejich vlastnosti > vhodné pro SB/VT. - vydáno 08.11.2023
- "Útok" je více zaměřený na sílu jednotek a jejich vlastnosti > vhodné pro UT. - vydáno 08.11.2023
- Zároveň si nově budete moct zvolit jakou jednotku chcete do BP dostávat jako druhou jestli UBI nebo ORB. - vydáno 08.11.2023
Battle Pass - Body aktivity
- Body za rasový battle pas budou udělované všem hráčům rasy které splní podmínky. - vydáno 08.11.2023
- Nově budou tyto body rozdávané podle "metru aktivity" (do teď bylo podle počtu planet). - vydáno 08.11.2023
- Metr aktivit se skládá z několika lehkých úkolů, které za den můžete splnit (viz níže). - vydáno 08.11.2023
- Čím více úkolů splníte tím více bodů při výběru odměny z rasového BP získáte. - vydáno 08.11.2023
- Když splníte všechny úkoly tak můžete z rasového BP získat až (1,1x více než teď). - vydáno 08.11.2023
- Když splníte méně než 5 úkolů tak žádné body z rasového battle passu nejspíše nedostanete. - vydáno 08.11.2023
- Aktivita se aplikuje na další den (dnešní aktivitou získáváte % přírustku na další den.) - vydáno 08.11.2023
- Tj. jsem-li dnes aktivní a vyhraju si 110% tak zítra budu získávat více bodů z rasového Battle Passu. - vydáno 08.11.2023
- Začalo se počítat reálně už teď tj první den Battle Passu byste měli mít již aktivitu nějak napočítanou. - vydáno 08.11.2023
- Nultý den BattlePassu budou mít všichni přírustek automaticky 100%. - vydáno 08.11.2023
- V přehledu aktivity u číselných věcí vidíte kolik toho zbývá (nyní u všech). - vydáno 30.11.2023
- Přidaná drobná dynamičnost na losování splněných úkolů - vydáno 14.03.2024
- Losuje se o půlnoci a pro celou hru. - vydáno 14.03.2024
- Losují se všechny následující body - vydáno 14.03.2024
- Pokecej s přáteli na domovské planetě (X)
- Prohoď pár (X) příspěvků na neutrálním fóru
- Získej alespoň X planet
- Vyšli X útoků
- Vyšli lodě na X misí - vydáno 14.03.2024
Battle Pass - Dynamický
- Hráči, kteří se registrují do náhodné rasy jej mají v "dynamickém módu". - vydáno 01.09.2023
- Mírně sníženy nároky na aktivitu. - vydáno 19.11.2023
- Abyste získali alespoň 5% tak musíte mít nyní 4 úkoly. - vydáno 19.11.2023
- Abyste získali alespoň 25% tak musíte mít nyní 6 úkolů. - vydáno 19.11.2023
Vylepšen
- drobná úprava textů v upgradech - vydáno 01.11.2019
- Upgrady byly přejmenovány na Vylepšení (sjednocení terminologie) - vydáno 01.11.2019
Vylepšení - Rasové
- Upgrady(rasové, jednotek, budov) byly sjednoceny do jedné sekce. - vydáno 23.04.2015
- Při provádění rasového upgradu přidáno potvrzování, aby jste náhodou neztráceli svou rudou hmotu - vydáno 25.05.2015
- RH se nově umí počítat do dvou desetinných čísel. - vydáno 31.10.2024
Vylepšení - Osobní
- Přesunuta hláška o odměně za maximální upgrade - vydáno 01.11.2015
- Přidána tabulka se seznamem odměn - vydáno 01.11.2015
- Lze provést reset osobních upgradů (budov i jednotek) - vydáno 07.01.2016
- Reset lze provést jednou za věk - vydáno 07.01.2016
- Zrušili jsme dokončování za kredity. - vydáno 01.01.2022
- Upgrady jednotek
- Mění vzhled sekce Přehled > Upgrady > Jednotky
- Nově by mělo být přehlednější jaký máte level a bonus jednotek.
- Do konce věku by se měla stihnout i sekce upgradů staveb. - vydáno 28.02.2022
- Od 41. dne věku nelze restartovat upgrady se 100% návratem neutronia.
-
- den věku => 100%
-
- den věku => 97%
-
- den věku => 94%
- .... - vydáno 02.05.2022
- Nad restart jednotek přibyla tabulka s procentuálními bonusy. - vydáno 01.07.2022
- Zobrazuje se bonus za battle pass a bonus za planety. - vydáno 01.07.2022
Vylepšení - Bonus do obrany
- Úprava bonusu do obrany za planety:
- 1 - 99 planet = bez bonusu
- 100 - 149 planet = +5%
- 150 - 199 planet = +8%
- 200 - 249 planet = +11%
- 250 - 299 planet = +14%
- 300 - 349 planet = +17%
- 350 - 399 planet = +20%
- 400 - 499 planet = +25%
- 500 - 599 planet = +30%
- 600 - 799 planet = +35%
- 800 - 999 planet = +40%
- 1000 a víc planet = +50% - vydáno 02.05.2022
Vylepšení - Nebojové jednotky
- Nově lze za neutronium zkoumat vylepšení nebojových jednotek - vydáno 27.02.2021
- Sondy = Zvýšení šance na úspěch - (10%/20%/30%/40%/50%) - vydáno 27.02.2021
- ZHN = Zvýšení účinku v řádech desítek % (10%/20%/30%/40%/50%) - vydáno 27.02.2021
- Otrokáři = Zvýšení toho kolik ukrade - (5%/10%/15%/20%/25%) - vydáno 27.02.2021
- Zloděj = Zvýšení kradení NAQu - (5%/10%/15%/20%/25%) - vydáno 27.02.2021
- Nelze restartovat a nelevluje se se startovním balíčkem. - vydáno 27.02.2021
Planety:
Stavby
- Potvrzení při nákupu HB odstraněno. - vydáno 01.09.2013
- Příspěvek parků ke spokojenosti zvednut na 0.1% - vydáno 30.06.2014
- V sekci stavění se po najetí na obrázek planety zobrazí její typ - vydáno 17.11.2019
- Sníží-li se výzkumem maximální počet měst na planetě tak dojde ke srovnání staveb na správný počet. Pořadí sundavání staveb je náhodné. - vydáno 29.05.2021
Stavby - rychlostavba
- Rychlostavba v2
- Překopali jsme od podlahy balíček rychlostavby.
- Nově můžete stavět hromadně na všech planetách.
- Bourá / Staví se jen na planetách kde je dostatek místa a dostatek lidí.
- Nově můžete postavit města na jedno kliknutí.
- Nově můžete stavět/bourat brány na jedno kliknutí.
- V případě potřeby můžete zastavovat BS/SDI tak jako při staré rychlostavbě. - vydáno 02.05.2021
- Došlo k vylepšení rychlostavby o další úroveň hromadných staveb. - vydáno 06.09.2021
- Celkově rychlostavba obsahuje 3 části:
-
- část: přesné stavění / bourání na planetě která splňuje požadavky.
-
- část: hromadná tlačítka pro zbourání nebo postavení konkrétní stavby na max.
-
- část: stavění obran s plněním lidí a bouráním výroben/laboratoří. - vydáno 06.09.2021
- Při používání rychlostavby se okno s rychlostavbou nezavírá. - vydáno 06.09.2021
- Druhá část se neaplikuje na domovskou planetu. (další ochrany nejspíš doděláme) - vydáno 06.09.2021
- První část vám umožňuje hromadně bourat nebo stavět konkrétní počty staveb. Což se může hodit pro pročištění planet před válkou. Toto znáte z druhé verze rychlostavby. - vydáno 06.09.2021
- Novinka: Druhá část umožňuje zbourat konkrétní typ staveb (vhodné po válce) nebo dostavit maximum výroben/laboratoří v případě že planety mají rozdílný počet volných míst. Daný typ budovy je buď celý odstraněn nebo naopak postaven podle toho co je dovoleno dle kapacity a NAQuadahu. Staví se podle názvů planet dokud je místo a NAQ. - vydáno 06.09.2021
- Třetí část je vhodná do války a rychlou zástavbu děr se zalidněním z obchodu a případným bouráním výroben/laboratoří. Doporučuji mít mimo válku vypnuté a skryté. Na tento princip jste zvyklí z první rychlostavby. - vydáno 06.09.2021
- Doplnění potvrzujícího tlačítka u hromadných staveb. - vydáno 18.09.2021
- Do rychlostavby byl přidán formulář na omezení hromadných změn na planetách. - vydáno 28.02.2022
- Zapnete-li si jej tak se hromadné tlačítka a stavění podle počtů budou aplikovat jen na vámi filtrované planety. - vydáno 28.02.2022
- Pod výpisem vždy vidíte na kolik planet se pravidla aplikují. - vydáno 28.02.2022
- Jakmile je vyplněno max i min 0 tak se na daný typ stavby pravidla neaplikují. - vydáno 28.02.2022
- Filtrace rychlostavby se nově projevuje ve výpisu planet. - vydáno 30.05.2022
- Tj zapnete-li filtraci tak dole vidíte jen planety kterých se to týká. - vydáno 30.05.2022
Správa
- Uživatel může opustit pouze 10 % z planet, které vlastnil o půlnoci - vydáno 28.02.2018
- nelze opustit planety pod 20 od 3. dne věku - vydáno 03.05.2020
- Spokojenost
- Nově se pohybuje v rozmezí 0% až 200%.
- Spokojenost ovlivňuje počet lidí narozených o přepočtu. (100% = 100% bonus dle typů planety)
- Je-li spokojenost větší než 100% tak se při přepočtu narodí více lidí.
- Je-li spokojenost menší než 100% tak se při přepočtu narodí méně lidí.
- Je-li spokojenost menší než 20% tak při přepočtu umírají lidé. (19% = -1%, 18% = -2%)
- Spokojenost ovlivňuje DZ/VZ z konkrétní planety.
- Je-li spokojenost vyšší než 100% tak je DZ/VZ větší. (+0,25% za každé procento)
- Je-li spokojenost menší než 100% tak je DZ/VZ menší. (-1% za každé procento) - vydáno 27.02.2021
- Do sekce Planety > Správa jsem přidal statistiky o zástavbě vašich planet. - vydáno 05.12.2021
- Do sekce Planety > Správa byly přidány informace o tom kolik přepočtů nanitů zbývá do uzdravení. (ID: 2390504) - vydáno 02.10.2023
- Přesun planet - Sekce zrušena a přesunuta do správy planet - vydáno 31.10.2024
kolonizace
- Při kolonizaci je možné vybrat sektor, ve kterém se má planeta kolonizovat - vydáno 29.02.2016
- osídlit lze až na počet 20 planet - vydáno 02.07.2017
- Nově jde hromadně kolonizovat planety - vydáno 04.11.2024
- Kromě času 23:55 - 00:05 - vydáno 04.11.2024
Druhy planet
- upraveny počty měst a základní vlastnosti planet - vydáno 01.11.2013
- přidána nová planeta Umělý měsíc - vydáno 01.01.2014
- v sekci Druhy planet přidána tabulka kde lze kterou planetu získat - vydáno 01.01.2014
- Temná Planeta - aukce/nahodné přidělení - neprodejná - bonus DZ +3 000 000 NQ - vydáno 01.07.2017
- Kovová planeta - Aukce - Prodejná - vydáno 01.07.2017
- Obchodní stanice - Prodejná - Obrana planety -75% - Bonus k DZ 7.500.000 Nq - vydáno 30.06.2018
- doplněny nové planety a upraveny hodnoty planet
- Lesnatá planeta
- Lávová planeta
- Sopečná planeta
- Skalnatá planeta
- Teraformovaná planeta
- Hornatá planeta
- Kyselá planeta
- Mírná planeta
- Průmyslová planeta
- Oceanická planeta
- Uhlíková planeta
- Energetická planeta
- Zničená planeta - vydáno 01.11.2019
- V sekci Typy planet jsou planety v tabulce možnost získání nově seřazeny dle abecedy - vydáno 17.11.2019
- Magnetoid
- O půlnoci se mění bonusy magnetoidu.
- Bonus do obrany se pohybuje mezi -50% až +50%.
- Bonus v NAQuadahu od 0 do 5 000 000. - vydáno 03.03.2021
- Magnetoid - Snížené rozmezí bonusu do výzkumu a jeho losování. - vydáno 01.05.2021
Detail planety
- Lze přesunout nezaměstnané mezi planetami - vydáno 07.01.2016
- Rozšiřování planet - 10 měst stojí nově 2 neutronia. - vydáno 01.01.2022
Planety k osídlení
- Planetu z bonusu je možné opustit bez osídlení a přidáno potvrzování opuštění nebo osídlení - vydáno 25.05.2015
- Na osídlení planety ze sekce "planety k osídlení" je nově 24 hodin. Postupně se v této sekci budou objevovat další planety, které získáte. Zde bude možné také zvolit, do kterého sektoru bude planeta patřit - vydáno 06.07.2017
Kolonizace + Planety k osídlení
- Standardně se nově na planetě při kolonizaci staví 10 měst a 90 000 000 obyvatel. - vydáno 27.02.2021
- Více měst i obyvatel lze získat správně přepnutou politikou. - vydáno 27.02.2021
- Osobní politika kolonista = +10 měst a +90 000 000 obyvatel. - vydáno 27.02.2021
- Národní politika kolonizace = +10 měst a +90 000 000 obyvatel. - vydáno 27.02.2021
- Sjednoceny formuláře pracující se sektory. - vydáno 27.02.2021
- Při kolonizaci se "drží" sektor. - vydáno 27.02.2021
Nanity na planetách
- Na planetách nově mohou uniknout Nanity a mohou zamořit vaší planetu. - vydáno 27.02.2021
- Šance na únik je 0,001%. - vydáno 27.02.2021
- Různé signály šanci zvyšují nicméně i tak je šance hodně malá. - vydáno 27.02.2021
- Planeta po úniku Nanitů jde do karantény ve které stráví 72 přepočtů. - vydáno 27.02.2021
- Planety v karanténě neprodukují žádný DZ ani výzkum. - vydáno 27.02.2021
- Na planetě v karanténě se nerodí lidé. - vydáno 27.02.2021
- Přepočet Nanitů probíhá vždy v xx:30:00. - vydáno 27.02.2021
- Nanity se šíří při přepočtu Nanitů po vašem impériu skrz hvězdnou bránu. - vydáno 27.02.2021
- Reprodukční číslo šíření = 2. - vydáno 27.02.2021
- Na planetách v karanténě nelze nic stavět ani je nelze opustit. - vydáno 27.02.2021
- Zamořenou planetu lze dobýt. - vydáno 27.02.2021
- Zamořenou planetu lze prodat v obchodě. - vydáno 27.02.2021
- Nezaměstnaní z planety mohou přenést Nanity na další planety. - vydáno 27.02.2021
- Planety, které si projdou zamořením mají 15 dní imunitu před dalším zamořením. - vydáno 27.02.2021
- Zamořenou planetu poznáte zaručeně jak v sekci planet tak i v sekci obchod. - vydáno 27.02.2021
- Nanity se přenáší otrokářským útokem. - vydáno 27.02.2021
Armáda:
Útoky
- Upravena hláška informující o příspěvku k útoku - vydáno 01.11.2015
- Ostatní útoky 2+ planety (nepočítá se RP) do 20+ planet postih -10% obrana/útok - vydáno 02.07.2017
- Síla
- V útocích byla dlouhodobá chyba, která způsobovala že obránce byl prakticky pokaždé v nevýhodě.
- Ten nejzákladnější útok na asteroid skončil 1000x1215 místo aby skončil pro obránce výhodně.
- Kompletně jsme redefinovali to jak se počítá síla jednotek při útočení a bránění.
- Poměrově se to počítalo však správně. - vydáno 27.02.2021
- Pří útoku na RR se hází RNG na poloviční limity čekání.
- NonPremium čeká maximálně 30 sekund.
- Premium čeká maximálně 15 sekund.
- VIP / Ultimate čeká maximálně 10 sekund.
- Neplatí pro dobývací útok. - vydáno 01.01.2024
Útoky - Bonus
- nově můžete náhodně objevit také Satelit ale jen při útoku na herní rasu. - vydáno 04.01.2017
- možnost náhodně získat Obchodní stanici - vydáno 30.06.2018
Útoky - Záloha
- Část jednotek se při bránění nestihne mobilizovat a zůstává v záloze. - vydáno 02.05.2022
- Útočník tedy tyto jednotky v záloze nevidí a ani proti nim v daném útoku neútočí. - vydáno 02.05.2022
- Jednotky v záloze budou aktivní proti dalšímu útoku (ovšem pozor i zde se nemusí mobilizovat všechny). - vydáno 02.05.2022
- Počet nezmobilizovaných jednotek je mezi 3% až 19%. - vydáno 02.05.2022
- Platí jen pro D|P|O|U - vydáno 02.05.2022
Dobývací útok
- Planetu při dobývacím útoku brání také BS a SDI - vydáno 30.06.2014
- Po poražení bránících jednotek se brání proti pěchotě a žoldákům BS - vydáno 30.06.2014
- Po poražení bránících jednotek se brání proti univerzálům a orbitům SDI - vydáno 30.06.2014
- Hodnota obrané schopnosti budov bude vždy fixní na celý herní věk - vydáno 30.06.2014
- Budovy se brání pokud před útokem na planetě byl aspoň jeden obránce - vydáno 30.06.2014
- po úspěšném dobývacím útoku padá 40% staveb na planetě - vydáno 07.01.2016
- Nemáte-li 20 planet tak nemůžete dobýjet jiné hráče. - vydáno 27.02.2021
- Nově dostanete správnou hlášku. - vydáno 27.02.2021
- Procento do útoku je již reálné. - vydáno 27.02.2021
- Nelze si připravit dobývací útok na RR. - vydáno 27.02.2021
- Byla zvýšena efektivita UNI jednotek v dobývacím útoku. - vydáno 01.07.2023
- Počet dobývacích útoků snížen na 5/6/7/7 - vydáno 01.09.2023
Dobývací a partizánský útok
- dezerce pěchoty vlivem propagandy parků - vydáno 30.06.2014
- Může zběhnout až 20% zbylé pěchoty po útoku - vydáno 30.06.2014
- Za každých 5% spokojenosti přidané z parků dezertuje 1% pěchoty - vydáno 30.06.2014
- Hodnota zběhů je započítána ve ztrátách pěchoty - vydáno 30.06.2014
- Budovy se brání pokud před útokem na planetě byl aspoň jeden obránce - vydáno 30.06.2014
Zlodějský útok
- při útoku je možné ukrást/zničit/deaktivovat nepřátelský artefakt nebo zranit hrdinu - vydáno 30.06.2014
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:25, že bude deaktivován nepřátelský artefakt - vydáno 30.06.2014
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:75, že bude smazán nepřátelský artefakt - vydáno 30.06.2014
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:100, že bude ukraden nepřátelský artefakt - vydáno 30.06.2014
- Při splnění specifických podmínek je šance 1:50, že bude zraněn nepřátelský hrdina, čímž se mu zkrátí doba jeho zbývající smlouvy o 20-50% - vydáno 30.06.2014
- O všech událostech budou obě strany konfliktu informovány poštou - vydáno 30.06.2014
Špionážní útok
- upraven počet útoků na 24 - vydáno 07.10.2013
- Špionážní útok nově může odhalit i hvězdnou bránu. - vydáno 30.05.2022
- Zároveň by mělo být o něco snažší zjistit počty jednotek a povolání/specializaci. - vydáno 30.05.2022
Otrokářský útok
- lidé se nyní nepřesouvají na planetu, kde bylo nejméně lidi, ale přesouvají je lodě na obchodní planetu, kde si je můžete přesunout na planety nebo prodat. - vydáno 10.03.2014
Rozvědka
- Možnost základního filtrování útoků v rozvědce. - vydáno 27.02.2021
- Při kopírování z rozvědky jsou již správné informace u ORB a ŠPIO útoku. - vydáno 27.02.2021
Jednotky
- Pokud nyní zadáte u jednotky zloděj při vyzbrojení znaménko mínus před počet zloději budou bez náhrady propuštěni. - vydáno 11.04.2017
- Výpis = Z naší armády bylo propuštěno XXX zlodějů. - vydáno 11.04.2017
- v přehledu ZHN je lépe vyznačena aktuální ZHN - vydáno 09.07.2019
- sekce Armáda -> ZHN zohledňuje ZHN na hráče - vydáno 09.07.2019
- Lze propustit sondy přes mínus. - vydáno 06.09.2021
- Do hry bylo přidané ZHN Prototype X - vydáno 09.10.2021
- ZHN Prototype X
- Efekt náhodného ZHN platí i pro tento věk.
- Může padnout 1x až 6x vyšší účinnost než u klasických ZHN.
- Šance 0,1% že zamoří cílovou planetu Nanity. - vydáno 01.11.2021
Rasová armáda
- Stav rasové armády vidí pouze členové vlády - vydáno 06.08.2017
- Trvale zobrazena hláška informující o captcha kódu - vydáno 11.08.2019
- Políčko pro zadání nicku hráče je nahrazeno roletkou se všemi hráči v rase - vydáno 11.08.2019
- Drobné úpravy designu - vydáno 11.08.2019
- zrušen nefunkční refresh captchy - vydáno 01.03.2020
- snazší dohazování samo sebe - každý je v dohazovacím poli první sám pro sebe - vydáno 01.03.2020
- Nemůže-li hráč vidět stav RA tak nevidí zabranou kapacitu i maximální možnou kapacitu. - vydáno 06.09.2021
- Nově se platí žold i za jednotky v RA.
- Žold RA je o 50% menší než kdyby měl hráč jednotky u sebe.
- Žold RA se strhává rase během přepočtu RP (každý den 20:00) a strhává se z fondu.
- Žold RA lze snížit rasovým výzkumem.
- Nemáte-li dostatek naquadahu pro vyplacení žoldu, tak jednotky dezertují.
- Dezerce funguje na stejném principu jako když přeplníte RA (tj postupně dokud nebudete mít na zaplacení).
- O žoldu a případné dezerci budete informováni v činech vedení. - vydáno 02.05.2022
Bojové zkušenosti
- Nová podsekce v sekci armáda. - vydáno 27.02.2021
- Zkušenější jednotky mají vliv na útok nebo obranu jednotek. - vydáno 27.02.2021
- Neúspěšný útok útočníka znamená bod pro obránce do obrany. - vydáno 01.01.2022
- Úspěšný útok útočníka nově nepřidává bod pro obránce do obrany. - vydáno 01.01.2022
- Bojové zkušenosti se nyní udělují bez dodatečných podmínek. - vydáno 01.07.2023
- Bojové zkušenosti se nyní udělují i u dobývacího útoku. - vydáno 01.07.2023
Doky a KL
- přístupné ihned po registraci do hry - vydáno 02.07.2017
- sekce Doky přejmenována na Kosmické lodě - vydáno 03.06.2019
- sekce Kosmické lodě má podsekce: Doky, Kosmické lodě a Mise - vydáno 03.06.2019
- po nákupu doprovodu nedochází k přesměrování do doků - vydáno 03.06.2019
- Rozšíření doků nově stojí 50 neutronia. - vydáno 01.01.2022
- Zrušili jsme možnost urychlování stavby hangáru. - vydáno 01.01.2022
- Zrušili jsme možnost stavět více hangárů najednou. - vydáno 01.01.2022
- Conquest Ship stojí 50 neutronia. - vydáno 01.01.2022
- Conquest Ship nejde prodat. - vydáno 01.01.2022
- Poslední rozšíření stojí 10 / 15 / 30 kreditů. - vydáno 01.01.2022
- Doprovod lodi nově stojí 3 neutronia. - vydáno 01.01.2022
- Zrušili jsme možnost zkrácení mise. - vydáno 01.01.2022
- Nasazena randomizace odměn z lodí - vydáno 04.11.2023
- Parametry misí se s průběhem věku mění - vydáno 04.11.2023
- Mění se ceny, odměny, časy,... - vydáno 04.11.2023
- Více info dle OA. - vydáno 04.11.2023
- 3.11.: Doplněna progrese na cenu mise & velikost odměny v naquadahu per den věku. - vydáno 04.11.2023
- Došlo ke zlevnění upgradů LODÍ za neutronium o 50%. - vydáno 08.11.2023
- Nyní by měly jít vidět mise (souhrnné statistiky) i na kterou nemáte s vaší lodí level. - vydáno 08.11.2023
- Mělo by se generovat více neutronia na první levely misí. - vydáno 19.11.2023
- Pokud je mise do 3. levelu lodi tak poškození lodi může být vyšší (než kolik je základ). - vydáno 19.11.2023
- Zvětšeno generování kreditů do misí. - vydáno 19.11.2023
- Přidaná tabulka všech misí a odměn pro lepší přehled. - vydáno 19.11.2023
- Zlepšeno vykreslování v souřadnicovém systému. - vydáno 19.11.2023
- Přidaná drobná randomizace názvů misí. - vydáno 19.11.2023
- Proběhlo balancování naquadahové složky odměny u lodí. - vydáno 01.01.2024
- Opustili jsme počítání naquadahové odměny z DZ. - vydáno 01.01.2024
- Nyní se nalezený naquadah určuje podle dne věku. - vydáno 01.01.2024
- To zaručuje stálejší příjem a aditivní příjem i pro hráče s menším DZ (/výzkumníky & UT). - vydáno 01.01.2024
- Na druhou stranu se budou méně častěji generovat extrémní částky naquadahu. - vydáno 01.01.2024
- Hráči s vyšším DZ mají šanci vyšší % na aditivní bonus naquadahu. - vydáno 01.01.2024
- Čím více se ve vesmíru létá na konkrétní misi tím více se prodlužuje její čas. - vydáno 01.01.2024
- Změna řazení sekcí na mapě (Mapa > Probíhající mise > Všechny mise) - vydáno 01.01.2024
- Rotace misí nyní probíhá plně automaticky od 5. dne věku. - vydáno 01.01.2024
- Každý přepočet může být libovolná mise být nahrazena. - vydáno 01.01.2024
- Změny nebudou hlášeny na fórum Systém. - vydáno 01.01.2024
Hrdinové
- v sekci Armáda nová podsekce Hrdinové - vydáno 08.12.2013
- zde si můžete na týden najmout hrdinu - vydáno 08.12.2013
- najmutí hrdiny něco stojí a musíte mu platit každý den plat - vydáno 08.12.2013
- hrdinove a informace najdete v sekci přehled hrdinů - vydáno 08.12.2013
- takže kombinovat můžete +10% až +25% k vlastnostem - vydáno 08.12.2013
- už nelze domněle propustit hrdinu cizího hráče - vydáno 01.03.2020
- po propuštění hrdiny je možné ihned (bez obnovení stránky) najmout stejného hrdinu - vydáno 01.03.2020
- Hrdina generál stojí nově 30 kreditů. - vydáno 01.01.2022
Statistiky válek
- Nové statistiky válek
- Sekce statistik válek se vám zobrazí na stejném místě jako byla stará statistika válek.
- Sekce by měla být přehlednější.
- Nově rozlišujeme dobýjení RR / Valy / Odyssean - vydáno 28.02.2022
- v tabulce jsou nově “ztracené planety”. - vydáno 14.03.2024
- zkoumáme jako Dobyté planety + Zničení supernovou. - vydáno 14.03.2024
- finální stav je posuzovaný podle dobývacích útoků. - vydáno 14.03.2024
- nově se hráčům viditelně ukazuje rozložení před a po válce. - vydáno 14.03.2024
Vesmír:
funkční změny
- Sjednocení různých podmenu (seřazení hráčů, mapa). - vydáno 27.02.2021
- Vycentrování aktivních ras. - vydáno 27.02.2021
- Zvýraznění TOP 3 hráčů per status. - vydáno 27.02.2021
- V ukecanosti se počítají pouze aktivní hráči. - vydáno 27.02.2021
- V aktivitě se počítají pouze aktivní hráči. - vydáno 27.02.2021
- VIP hráči se v TOP 3 porovnávají proti Ultimate hráčům. - vydáno 01.01.2022
Seřazení ras
- přidán sloupec monitorující zisk|ztrátu planet za 24 hodin. Aktualizace probíhá každý den ve 20 hodin - vydáno 04.08.2013
- v sekci vesmír, seřazení ras přidána tabulka seřazení aliancí (nutná smlouva o paktu) - vydáno 01.01.2014
- Slabší rasy v seřazení získávají bonus k těžbě. - vydáno 27.02.2021
- Bonus k těžbě se připočítává k zisku z výroben. - vydáno 27.02.2021
- Bonus k těžbě se může v průběhu věku měnit. - vydáno 27.02.2021
- Rozloha
- Nasazen nový systém rasové rozlohy.
- Nově se v rozloze ras pracuje i s bonusovým DZ za typ planety.
- Systém správně zohledňuje a srovnává lépe ekonomickou sílu ras a řeší historické problémy.
- Zbavili jsme se problému kdy byli nadhodnocování silní a podhodnocování slabí.
- Více o těchto změnách jsem se rozepsal v kronice. - vydáno 31.12.2023
- Už se primární tabulka počítá dle nové rozlohy (a udělují se tak i bonusy do DZ). - vydáno 01.01.2024
- Pro srovnání zůstal systém staré rozlohy ve spodní tabulce. - vydáno 01.01.2024
- Po restartu věku bude tato tabulka skryta. - vydáno 01.01.2024
- Přidán graf s % rozložením vesmíru. - vydáno 04.01.2024
- Přidán graf s vývojem rozlohy. - vydáno 04.01.2024
- Přidán graf s kumulativním počtem planet. - vydáno 04.01.2024
- Trošku lépe zobrazujeme čísla. - vydáno 04.01.2024
Vyváženost ras
- sekce vesmír nová podsekce Vyváženost ras (zde uvidíte kam a kolik je možnost registrací) - vydáno 08.03.2014
- průměr na rasu se počítá nově průměr všech herních ras - vydáno 02.07.2017
- při přechodu kohokoliv k Runnerům dojde k přepočítání seřazení ras - vydáno 03.05.2020
- při vyhození hráče k Runnerům dojde k přepočítání seřazení ras - vydáno 03.05.2020
- při smazání hráče adminem dojde k přepočítání seřazení ras - vydáno 03.05.2020
- Změníme způsob jakým se počítá “počet míst v rase”. - vydáno 21.02.2023
- Zvyšovat počet míst v rase se bude zvyšovat podle počtu aktivních hráčů. - vydáno 21.02.2023
- Definice aktivního hráče bude podle planet. - vydáno 21.02.2023
- První den věku je limit pro započtení 20 planet, každý den (20:00) se zvyšuje o +1. - vydáno 21.02.2023
- Limit se bude zvyšovat jakmile všechny rasy budou mít stejný počet aktivních hráčů. - vydáno 21.02.2023
- Do rasy se nedostane více hráčů než je vesmírný limit. - vydáno 21.02.2023
- Vůdcům bude zjednodušeno nabírat/přemlouvat hráče od RR. - vydáno 21.02.2023
- Nováčci se nezapočítávají jako aktivní hráči do věku profilu 5. - vydáno 21.02.2023
EXPERIMENT VYVÁŽEOSTI
- Včera v noci byl nasazen EXPERIMENT VYVÁŽEOSTI, který má za úkol srovnávat počty dobývacích útoků a nákupů planet v obchodě na stejnou úroveň. - vydáno 13.09.2023
- Za každého hráče, který rase chybí do maximálního počtu hráčů (nyní 14) se generuje 5dobývací útok a 4nákup planet. Čímž by se měli nůžky mezi rasami trošku zmenšit, nemělo by dávat smysl vytvářet multi účty a uměle tak navyšovat vyváženost. - vydáno 13.09.2023
- Generace probíhá za každé volné místo nebo za každého nového hráče, který je ve hře a neuchytil se. - vydáno 13.09.2023
- Ještě jednou opakuji vnímáme to jako experiment a nemusí se to uchovat do dalších věků nebo se to může kdykoliv v průběhu tohoto věku vypnout. Slibujeme si od toho narovnání prostředí, avšak nechceme podporovat aby se hra hrála 20vs6 hráčů, protože nebudeme rozvolňovat systém vyváženosti. - vydáno 13.09.2023
- Co to znamená pro vás jakožto klasického hráče, kterému se objevili Déčka nebo nákupy planet navíc? Prakticky nic, respektive dokud je máte k dispozici, tak je můžete prakticky jakkoliv využít (a je to doporučené). Jenom pozor. Kdykoliv o tyto bonusy můžete přijít, protože při každém přepočítání se bonusy všem odeberou a znova přidělí NÁHODNĚ. - vydáno 13.09.2023
Smlouvy
- Nově obsahuje informaci o možnosti vypovědět smlouvu. - vydáno 27.02.2021
- V případě vypovězení smlouvy běží odpočet. - vydáno 27.02.2021
- Nově se pod výpisem smluv vypisují aktuální omezení vypovězení. - vydáno 01.01.2022
- Změna může být hlášená na systémovém fóru. - vydáno 01.01.2022
- Zároveň je tam aplikován vzorec na vaší rasu. - vydáno 01.01.2022
- Do kolonky zda-li lze vypovědět smlouvu jsem přidal logiku která píše jestli a jaká rasa může smlouvu vypovědět. - vydáno 01.01.2022
Runneři
- po návratu do rasy se obnoví původní vojenský přepočet. - vydáno 28.02.2013
- po přechodu k Runnerum nejdou dobýt dokud neproběhne první vojenský přepočet - vydáno 28.02.2013
- Pokud hráč sám odejde z rasy, naqudah co má u sebe se automaticky převede do RF rasy kterou opouští. - vydáno 11.07.2013
- Každý runner má za den garantované dva přepočty - vydáno 25.11.2014
- Po dobrovolném přechodu k runnerům se do rasové armády vrací 90% jednotek, které hráč vlastnil. Neplatí pro zloděje. - vydáno 25.11.2014
- Po přechodu k runnerům zůstane hráči 10% jednotek. Neplatí pro zloděje. - vydáno 25.11.2014
- Pro přechod k runnerům byly upraveny podmínky. Bližší informace přímo v boxu pro přechod. - vydáno 25.05.2015
- Přidána hláška informující o tom, proč hráč nemůže přejít k runnerům - vydáno 01.11.2015
- Nově jsou automaticky každou hodinu přesouváni neaktivní hráči z herních ras k Runnerům. Za neaktivního hráče je považován hráč, jenž má jednu planetu a je ve hře registrován déle než jeden den a poslední aktivitou před 12 hodinami. - vydáno 04.03.2018
- doplněn čas, kdy lze nejpozději odejít k Runnerům - vydáno 30.04.2019
- Tlačítko na přechod od Runnerů do rasy je nově i v sekci politika - vydáno 17.11.2019
- po přechodu k Runnerům je ZHN hráče nastavena na Rekultivátor - vydáno 03.05.2020
- při přechodu k Runnerům se nově zobrazuje potvrzující hláška - vydáno 03.05.2020
- Ve formuláři na odchod k RR máte nově informaci jak dlouho tam budete. - vydáno 27.02.2021
- Ultimate - 12h, premium - 24h, bez premia - 36h. - vydáno 27.02.2021 - upraveno 01.09.2024
- Odejde-li hráč s ultimate k RR tak během těch 12 hodin bude mít na 100% přepočet. - vydáno 27.02.2021
- Může-li hráč vstoupit do rasy od RR tak dostane informaci na přehledu. - vydáno 27.02.2021
- Je-li hráč u RR tak má na přehledu informace proč tam je a co má dělat. - vydáno 27.02.2021
- Udělali jsme facelift sekce Nová rasa v politice nově tam hráč vidí obsazenost ras a zda-li tam může poslat žádost. - vydáno 27.02.2021
- Nelze poslat Rekultivator na RR - vydáno 02.10.2021
- Už by nemělo jít kolonizovat bonusové planety (herna, bonus,...). - vydáno 01.07.2022
- Dobrovolným odchodem k RR se přesouvají planety Vale Mal Doran. - vydáno 01.09.2024
- Přechodem pomocí “zrušením účtu” se nově přesouvají planety k Vale Mal Doran. - vydáno 01.09.2024
- Přechodem pomocí “zrušením účtu” se doba u RR nastavuje na 14 dní. - vydáno 01.09.2024
- Nově jde od RR dobýt jen 2 planety za přepočet. - vydáno 01.09.2024
- Přechodem k RR přes "zrušení účtu" dojde ke smazání banky. - vydáno 01.09.2024
- 10 dní před koncem věku jsou blokované vstupy do rasy od RR. - vydáno 01.09.2024
Runneři - Vala Mal Doran
- Vale se mohou stavět během noci obrany na planetách - vydáno 28.02.2013
- Nově se u hrače Vala Mal Doran u rasy „Runneři“ generují nahodné planety na začátku týdne což je pondělí a znovu v sobotu. - vydáno 25.02.2017
- Při přepočtu je šance, že se u ní "něco" vytvoří.
- 0,01% = zlatý artefakt
- 0,1% = stříbrný artefakt
- 1% = bronzový artefakt
- 5% = 10M - 100M NAQu - vydáno 27.02.2021
- Změnil se vzoreček pro generování síly. - vydáno 02.05.2022
- Průběžně by měla růst síla, ale ne jednotky. - vydáno 02.05.2022
Příběh + Odyssean
- O soutěž Odyssean se nyní stará systém. - vydáno 25.05.2015
- Planety jsou této postavě vytvořeny vždy o půlnoci a jsou na něj zakázány útoky. V průběhu dne je na něj povoleno útočit a vyhodnocení probíhá automaticky opět o půlnoci. Příspěvek je odeslán na forum soutěže. O sobotní půlnoci je odeslána pošta vůdci a zástupci rasy jenž vyhrála, kdy mají čas do nedělní půlnoci na vybrání odměny, poté je kolo ukončeno a odměna propadá. - vydáno 25.05.2015
- Jde dobýt na max. - vydáno 27.02.2021
- O víkendu se smažou všechny nedobyté planety. - vydáno 27.02.2021
- Náhodná odměna skrývá násobky klasických odměn. - vydáno 27.02.2021
- Informaci o výši náhodné odměny budete mít na soutěžním fóru. - vydáno 27.02.2021
- Jsou opravené útoky na příběh nově lze poslat Otrokáře, Zloděje, ZHN a dostat reálnou odpověď na příběhové postavy. - vydáno 27.02.2021
detail profilu hráče
- V detailu profilu hráče je zobrazen graf s vývojem vlastnictví planet - vydáno 28.02.2018
- Ze vzorce pro výpočet mocnosti odstraněna populace (výpočet se bude možná ještě měnit) - vydáno 28.02.2018
- Přidaná tabulka Dosledovaná historie. - vydáno 30.12.2023
- Obsahuje historii herního účtu tak jak se ji podařilo systému dohledat. - vydáno 30.12.2023
- Přejmenování má na tuto tabulku negativní vliv. - vydáno 30.12.2023
Funkce
- nově obsahují seznam veteránů - vydáno 30.04.2019
- nově obsahují seznam učitelů - vydáno 30.04.2019
- nově obsahují seznam moderátorů - vydáno 30.04.2019
Medaile
- Do hry byly přidány medaile, které mapují úspěchy, kterých jste v historii mohli dosáhnout. - vydáno 04.12.2021
- Medaile mají dvě úrovně a to stříbrné a zlaté. - vydáno 04.12.2021
- Medaile budeme v budoucnosti přidávat jak to bude dávat smysl. - vydáno 04.12.2021
- Byla přidána sekce Vesmír > Medaile. - vydáno 04.12.2021
- Více Info Zde
- Do tabulky Držitelé nejvíce medailí. se nepočítají medaile za Battle Pass. - vydáno 30.12.2023
Síň slávy SGO
- Postupně budeme aktualizovat jak to bude dávat smysl... - vydáno 01.11.2021
- Došlo k rozdělení sekce nově je Síň slávy ve vlastní záložce. - vydáno 28.02.2022
- Do síně slávy byl přidán VasilijZajcev. - vydáno 28.02.2022
- Přidána dynamická statistika TOP 50 hráčů v planetách, popce, rozloze od počátku věků. - vydáno 30.12.2023
- S koncem každého věku se tabulka aktualizuje. - vydáno 30.12.2023
Mapa
- Přidána sekce mapa. - vydáno 29.02.2016
- Do hry bude pravděpodobně dnes zapojena mapa. Byl vytvořen a napsán nový design spolu se systémem odměn, takže bude možné za dominanci v systému (jedna oblast mapy) získávat odměny. - vydáno 24.07.2017
- Systému dominuje rasa s největším počtem planet. - vydáno 24.07.2017 - upraveno 01.05.2021
- O půlnočním přepočtu je generována zpráva vůdci rasy o přidělení systémových bodů - vydáno 24.07.2017
- Je možné nastavit upozornění na ztrátu sektoru - vydáno 24.07.2017
- Při rovnosti počtu planet mezi první a druhou rasou odměnu nezíská ani jedna rasa - vydáno 24.07.2017
- započtené planety do obsazenosti se řídí stejnými limity jako vyváženost - vydáno 02.11.2017
- přidána tabulka obsazenosti sektorů v sekci mapa - vydáno 01.03.2020
- z mapy se vyčlenila nová sekce Sektory - vydáno 13.12.2020
- sjednocena terminologie - slovo systém bylo nahrazeno slovem sektor - vydáno 13.12.2020
- planety na hranici sektoru se již nevykreslují "mimo sektor" - vydáno 13.12.2020
- grafické vylepšení - vydáno 13.12.2020
- Přehled rozdělení vesmíru na mapě. - vydáno 27.02.2021
- Zlepšení zvýraznění filtrace na mapě. - vydáno 27.02.2021
- Přidání šipek pro pro přepínání seektorů. - vydáno 27.02.2021
- Přidána ochrana proti skriptům. - vydáno 27.02.2021
- S restartem bude smazáno posledních 7 sektorů. - vydáno 01.01.2022
- Od restartu bude ve hře pouze 42 sektorů. - vydáno 01.01.2022
- Řešení je dočasné dokud nedokončíme projekt nové mapy. - vydáno 01.01.2022
- Nově jde filtrovat podle neznámé rasy. - vydáno 01.01.2024
- Věk začne s 4 sektory na jednu rasu. - vydáno 01.01.2024
- Ve vesmíru tedy bude 4x4 => 16 sektorů na začátku. - vydáno 01.01.2024
- Další sektory budou průběžně uvolňované během věku. - vydáno 01.01.2024
- Uvolňování bude probíhat každý třetí den ve 20:00. - vydáno 01.01.2024
- Vždy budou uvolněny další 2 sektory. - vydáno 01.01.2024
- Nabízí se propojení s příběhem. Lze očekávat, že se o nové sektory bude bojovat. - vydáno 01.01.2024
- Oprava aplikace dynamičnosti - vydáno 14.03.2024
- Když proběhne změna tak se to píše na vůdcovské - vydáno 14.03.2024
- V průměru 1x za 5 dní se zvedne toho kolik může rasa získat za den bodů - vydáno 14.03.2024
- V průměru 1x za 10 dní se zvedne kolik může maximálně rasa mít bodů - vydáno 14.03.2024
- V průměru 1x za 5 dní se zvedne NAQu o 25M (když se zvedne o 250M tak se zvýší cena v bodech za sektory +1) - vydáno 14.03.2024 - upraveno 31.10.2024
- Balancované odměny za sektory - vydáno 31.10.2024
- Přidává se +0.25 RH za +1 bod za sektor - vydáno 31.10.2024
- Přidává se +1 NEU za +2 body za sektor - vydáno 31.10.2024
- Častěji se losuje odměna NAQ - vydáno 31.10.2024
- Odměna v podobě RH by měla být dostupnější. - vydáno 31.10.2024
- Odměna v podobě NEU by neměla být tak OP. - vydáno 31.10.2024
- Přepočet vrácen na 20:30 - vydáno 31.10.2024
Pošta:
- v přehledu nepřečtené pošty přidán dialog na potvrzení smazání zprávy - vydáno 14.05.2019
- opravena nemožnost změny nicků administrátorů v uvítací poště - vydáno 01.11.2019
- v ignore listu (pošta) je název hráče prokliknutelný do sekce Vesmír - vydáno 29.12.2019
- Filtrace se přejmenovala na Archiv, což lépe popisuje funkci sekce. - vydáno 02.10.2021
Rasová zpráva
- Nově jde na jeden klik odeslat zpráva o NN. - vydáno 04.11.2024
- Rovnou se doplňuje čas okna další NN. - vydáno 04.11.2024
- Okno se doplňuje podle času kliknutí tj kliknu a v ten moment se to spočte. - vydáno 04.11.2024
Fora:
- nově lze vkládat tabulky a zvolit si vlastní barvu textu (tohoto budu určitě později litovat :D) - vydáno 06.10.2013
- pro vkládání barev je nutné zadávat pomocí šestnáctkové soustavy (Návod zde) - vydáno 06.10.2013
- pokud máte novější prohlížeč Chrome nebo Opera, měl by za vás tuto operaci provést on s pomocí dialogového okna - vydáno 06.10.2013
- víše zmíněné platí i pro poštu a rasovou zprávu na stránce přehledu - vydáno 06.10.2013
- tabulky a barvy nelze používat na forech ve skupině Ostatní fóra - vydáno 06.10.2013
- Nyní by mělo být možné nastavit si u všech fór sledování. Ve výchozím stavu jsou fora sledovaná v přehledu i na fóru. Jak si tedy fora nastavíte je čistě na vás, ale když si je nebudete číst, je to jenom vaše chyba a admin tým nebude na vaši nevědomost nových oznámení brát zřetel - vydáno 16.11.2013
- Vůdce získal možnost moderovat vlastní domovskou planetu - vydáno 09.05.2014
- Oznámení vedení může editovat každý člen vlády - vydáno 09.05.2014
- Lze dynamicky přidávat a odebírat sloupce a řádky - vydáno 10.05.2014
- Je možné ze starého kódu tabulky vygenerovat opětovné interaktivní zadávání jako při vytváření nové - vydáno 10.05.2014
- veteráni nově vidí fórum Mezirasový soud (pouze pro čtení) - vydáno 30.04.2019
- prodlouženo políčko pro zadání ID vyhledávaného příspěvku - vydáno 30.04.2019
- při vyhledávání příspěvku dle ID už se správně implementuje formátování (barvy, tučná text, ...) - vydáno 21.07.2019
- administrátoři mají možnost skrýt neaktivní fóra - vydáno 21.07.2019
- moderátoři mají možnost smazat příspěvek s určitým ID s možností zadat důvod - vydáno 24.12.2019
- lepší vizualizace nástrojů pro správu fóra - vydáno 24.12.2019
- moderátoři mají možnost hromadně mazat již od 2 příspěvků - vydáno 24.12.2019
- Přidání odkazu na Discord SGO. - vydáno 27.02.2021
- Nově vidíte kolikrát byl příspěvek editován. - vydáno 27.02.2021
- Admini vidí kdo příspěvek editoval. - vydáno 27.02.2021
- Zesložitění podmínek počítání ukecanosti (nulová hodnota se nyní nepočítá) - vydáno 04.11.2023
- Fórum Kvízy a Hádej kdo jsem se nepočítá do ukecanosti. - vydáno 04.11.2023
- Fórum Herní chyby bylo odstraněno. - vydáno 30.06.2024
- Pro hlášení chyb ve hře nyní slouží Support který najdete v menu Fóra. - vydáno 30.06.2024
- Fórum Nápady a podněty bylo odstraněno. - vydáno 01.09.2024
- Pro vložení nápadu / podnětu využijte support. - vydáno 01.09.2024
Bounty systém/Support
- V sekci fóra přibyla nová záložka na hlášení systémových chyb. - vydáno 18.04.2021
- Za nahlášení relevantní chyby můžete po ověření programátorem vybrat odměnu +20 měst na DP. - vydáno 18.04.2021
- Odměnu můžete vybrat kdykoliv, kdy je chyba ověřena. - vydáno 18.04.2021
- změna názvu na Support - vydáno 30.06.2024
- Odměny za přijatý nápad nebo potvrzenou chybu jsou 33 měst na DP. - vydáno 01.09.2024
- Trolling bude trestán stejně jako na fórech. :) - vydáno 01.09.2024
- Došlo ke zpřehlednění supportu viz B: 214 - vydáno 27.10.2024
- Na support se dá nově odkazovat z fór více informací zde. - vydáno 27.10.2024
- Nově jde poslat i "interní ticket" který vidí jen AT. - vydáno 31.10.2024
Spamer
- Soutěž SPAMER se nově uděluje v sekci Fóra > Spamer. - vydáno 02.05.2022
- Sekce se otevře třetí den věku. - vydáno 02.05.2022
- Mezi výběrem odměny musí uběhnout minimálně 3 dny. - vydáno 02.05.2022
- Rozšíření odměn, drobná korekce - vydáno 04.11.2023
- Každý level jde vybrat vždy po 36 hodinách. - vydáno 14.03.2024
Konec 1. části, druhá část bude následovat později.