Je to už 3. den, co nám začal 88. herní věk a s ním přišlo i pár novinek a menší příběh i s úkoly
V posledních pár věcích se nám tu rozmohlo, že některé rasy volí za své jednotky univerzály. Jak nám názorně ukázal 86. věk, kdy Asurané zvolili tuto taktiku a v čele s hráčem Elleranem (očividně byl na steroidech) dokázali vymlátit s uni celý vesmír a nebylo proti nim obrany. Dnes si tedy rozeberme výhody jak univerzálů, tak orbitů a případně jak se proti nim bránit.
30.04.2024 nám skončil v pořadí již 84. herní věk, který se více méně vyznačoval hlavně farmením.
Dnes se podíváme na analýzu KL, jejich výnosy v průběhu věku a úspěšnost jednotlivých levelů misí.
Rychlostavba se během posledních let hodně změnila - nyní již není potřeba klikat na každou planetu a tam postavit to co chci, ale ve hře přibyla možnost na pár kliků zastavit vaše planety.
Noxové byli společně s Antiky, Asgardy a Furlinky v Alianci čtyř ras.
V dnešním článku si vysvětlíme, k čemu je dobrá spokojenost na planetách a jak ji zvýšit až na 200 %.
29.2.2024 nám skončil v pořadí již 83. herní věk, který byl doprovázen větším množstvím válek, ale i dohadů mezi hráči a admin teamem.
V dnešním článku si rozebereme k čemu slouží špionážní útoky.
Menší návod jak se na začátku věku, ale i po pozdější registraci, jak se dostat co nejrychleji do obchodu s planetami.
„…podaří rozšířit život v galaxii, kde se zdálo že žádný není. Brzy, tento nový život rostl a prosperoval. Mezi jednotlivými planetami panovala rovnováha a mír. Veškeré vztahy fungovaly na základě vzájemné výměny znalostí a přátelství. Po čase se na tisíci světů zrodil život v této formě. Ale pak jednoho dne naši lidé vstoupili na temný svět, kde dřímal strašný nepřítel. Nikdy předtím jsme se nesetkali s bytostmi, jejichž moc by se rovnala naší. Díky své sebejistotě jsme byli zaskočeni velkou přesilou. Nepřítel ničil bezbranné lidské světy jako mor až zůstala pouze Atlantida. Ochranný štít tohoto města byl dostatečně silný, aby nás ochránil, ale byli jsme obléháni mnoho let. Ve snaze zachránit poslední zbytky naší rasy, ponořili jsme město do oceánu. Hvězdná brána na Atlantidě byla jediným pojítkem se zemí z této galaxie a ti z nás, kteří přežili ji použili k návratu domů. Tam, poslední zachránění z Atlantidy prožili zbytky svých životů. Toto město bylo uspáno v naději, že jednoho dne se naše rasa vrátí. Hologram 1x01 SGA
Rozloha rasy, potažmo % rozložení vesmíru je jedna z nejklíčovějších věcí ve světě StarGate Online. Podle rozlohy se určují vítězové, poražení a je to něco co všichni podprahově sledují když se vypoví smlouva a blíží se válka. Dlouhé roky jsme si kladli otázky “Vypoví-li rasa s 30% rase s 10% vesmíru je to fér?” a zapomněli jsme se zaměřit na ta samotná čísla která byla celou dobu špatně.
“Před dávnými věky tvořili Ori a Alterané jedinou společnost. Byli to lidé na cestě k povznesení, ale měli spolu fyziologické spory. Ori postupně čím dál tím víc propadali svojí víře. Alterané věřili ve vědu. Ori je chtěli vyhladit, místo války Alterané postavili loď a opustili svou galaxii. Jak Alterané tak Ori se povznesli. Ori šíří svou víru Počátek mezi další generaci co stvořili. Základní premisa jejich víry, všechno to vco věří ti kteří je uctívají je lež. Ori nenabízejí povznesení, museli by se dělit o sílu, kterou vysávají z uctívačů. Posilují se tím že vysávají životní sílu každého člověka který se jim podvolí. A slib následného spasení vede nevyhnutelně k naprosto zbytečné smrti, protože se nijak nesnaží o vlastní osvícení.”
Příběh pro 82. věk začíná. Co nás čeká?
V dnešním článku se zaměříme na tento balíček, který si můžete pořídit na začátek věku a jeho správné použití. Co sleduji každý věk po restartu, hodně lidí neumí plně využít potenciál zisku z balíčku a to vás dnes chci naučit.
Rád bych tímto všechny přivítal v pořadí už 82. věku hry SGO. Jak už si mnoho z vás všimlo, s novým věkem nám Numero nadělil i spoustu novinek. Pojďme se podívat, co vše se ve hře změnilo.
Jak jistě všichni víte, nezaměstnaný na planetách jsou nepostradatelní, bez nich se nedají postavit téměř žádné budovy kromě parků, bran a kasáren. V průběhu věku jich mají už všichni dostatek, a tudíž se dají koupit v obchodě od ostatních, i když občas i s menším rizikem zavlečení nanitů na planety.
Hvězdná brána, napadlo Vás někdy, co vlastně znamená? Velkou většinu určitě ano, ale je možné že v budoucnosti na náš web zavítá někdo kdo StarGate nemá tak najeté a pro vás je přesně tento článek. Řekli jste si někdy, co vlastně všechny znaky na té velké kulaté věci, znamenají a jak se jmenují i to dneska zodpovím!
Čtvrtá war se udála. A my se na ní dnes podíváme. Vůdce rasy Asgardů Simurgh vyhlásil war rase Wraithové a 03.10. v 19:05 započal další přímí souboj o první místo. Válka trvala 5 hodin a skončila výhrou Wraithů o 45 planet. Kdo čekal další plichtu, ten se úplně nedočkal. průběh této war byl zcela jinný.
Třicátý den věku je již minulostí a proto musí přijít dekádní rekapitulace událostí věku. Věk se rozjel na plné obrátky, pověnujeme se dnes všem zásadním událostem.
Třetí war věku za námi. A my se na ní dnes podíváme. Vůdce rasy Ori Jared vyhlásil war rase Wraithové a 27.9. v 19:22 započala třetí válka tohoto věku, která trvala necelé 4 hodiny a skončila výhrou Wraithů o jednu 72 planet! Tato war měla zcela jasného vítěze, podíváme se, co tomu předcházelo.
Druhá war věku za námi. A my se na ní dnes podíváme. Vůdce rasy Asgardů Simurgh vyhlásil war rase Wraithové a 24.9. v 19:05 započala druhá válka tohoto věku, která trvala 4 hodiny a skončila výhrou Asgardů o jednu jedinou planetu. Skoro se dá uvažovat zda tato war měla vítěze z řad aktérů nebo zda vyhrává zbytek vesmíru, který neválčil.
První war věku na sebe nechala čekat dlouhých 14 dní. A my se na ní dnes podíváme. Vůdce rasy Ori Jared vyhlásil war rase Tauri a 15.9. v 19:51 započala první válka tohoto věku, která trvala 4 hodiny a skončila výhrou Ori.
Rasa Anqueetas, poté též pojmenování Antikové, Lanteane či Alterané vznikli v daleké galaxii spolu s Ori. Jejich rasa se později rozdělila na dvě frakce, když každá z nich začala zastávat jiné hodnoty života. Antikové věřili ve vědu a svobodnou vůli, zatímco Ori chtěli svou technologii využit k donucení lidí k fanatickému uctívání. Poté co prohlédli že je vojsko Ori přichází zničit, sestrojili Archu pravdy, avšak jejich víra jim nedovolila ji použít, uschovali ji proto v podzemí, posléze se poslední z rasy rozhodli pro ústup a z planety Ortus mallum uprchli do mléčné dráhy. Následná exploze při startu zničila celou horu a poslední zbytky technologie bezpečne pohřbila pod sutinami.
Po nezdarech v dekódování DNA se zástupci ras shromáždili, aby našli další společné řešení a pokusili se zastavit vpády Asuranů do naší části vesmíru. Byl tu i pokus o spojení s Wraith, ale ti se neozvali což znamenalo, že se do dané situace nechtějí vměšovat nebo jejich část vesmíru již podlehla invazi Asuranů. Vpády Asuranů byly stále častější a bylo detekováno i několik planet kam se vracejí opakovaně.
Rasy společně našly všechny vojenské laboratoře, které Asurané zanechali na planetách, kde těžili pro sebe tak potřebné suroviny na rozvoj rasy. Stavby to byly vyspělé a mimo Antické technologie, kterou tu všichni již znají byla nalezena i známka nám doposud neznámé technologie. Počítače na vojenských laboratořích byly chráněny neznámým druhem kódu a chráněné neznámou technologií.
Ve vesmíru nastalo absolutní ticho, žádné loď si nedovolila spustit jakékoliv přístroje. Obsluha můstků jen tiše hleděla na Asuranskou loď značně připomínající technologii Antiků. Byla to hra nervů každý čekal, co udělá druhá strana, kdy konečně přijde nějaký rozkaz. Netrvalo dlouho a Asuranská loď spustila skenery, můstky zaplavilo nepříjemné světlo a když už to bylo nesnesitelné konečně se ozval rozkaz “nikdo nic nedělejte a vyčkejte dalších pokynů”.
Rasové planety - jedna z velkých novinek roku 2021 v dnešním článku si projdeme co se vše změnilo a jak teď správně s rasovou planetou hrát - co je na rasové planetě důležitého a jak ovlivňuje klasického hráče.
Spokojenost - novinka kterou jsme implementovali v první polovině tohoto roku a pro některé z hráčů stále jedna velká neznámá. Proto jsme se rozhodli zpracovat tento článek, který vám blíže představí tuto novinku. Lze na spokojenosti vydělat - a jak vydělat efektivně? To se dozvíte v dnešním článku.
Před pár okamžiky začal 70. herní věk StarGate Online. V tomto věku se proti sobě utkají 4 rasy které jsou podle systému předčasné registrace složené z Ori, Furlingů, Nakai a navrátivších Gadmerů. Tento věk je specifický v tom že jsme před pár dny vydali hráčskou akademii v podobě rasy Noxů, kde se nováčci mohou naučit hrát hru.
V posledním věku jsme po dlouhé době oživili Facebook SGOn tedy naší oficiální stránku na které s vámi nově více komunikujeme. Doufám že už všichni máte olajkováno a občas vám tam vyskočíme když zrvona prokrastinujete. V dnešním příspěvku si projdeme bleskovky, ukážeme nejlepší příspěvky a nakousneme příští věk. Jooo a někdo dostane drobnou odměnu.
Josef hrál SGO již od jeho počátku ( mimo nultého věku), a skoro každý věk se nějak hry účastnil. Občas jí dohrál u Runnerů, no aspoň hru viděl i z jiného konce :-) . Nebyl nikdy TOP sběrač, neměl potřebu dosahovat vrcholů, ale když chtěl uměl zabrat- jako například v 45. a 46. věku, kdy zrovna působil u Kelowny, jako zástupce.
Kurňa však ta anténa je vidět na několik kilometrů - aneb uvítací věta admina Lokuse, který nedočkavě vyhlížel, až Pražáci dorazí na místo, kde začal podzimní sraz hráčů a adminů hry SGO. Tím místem byl Ještěd. Ale Pražáci nejdříve museli udělat důkladný průzkum všech cest a tudíž i těch, které vedou pryč od místa určení. Nemohli jsme vyslat univerzáli, ani pěšáky, letadýlka došla no tak už nezbylo nic jiného než vedení rasy v pojízdném vozítku smrti.
Na výlet jsme měli hezké počasí, no vtipné na něm bylo, že sotva jsme ušli pár kroků, tak pánové už potřebovali pívečko... Tentokrát byl dlouhý, mám takový pocit, že Failter se z nás snaží sraz od srazu sedřít více kůži.. :-D, ale i tak bylo nač se dívat. V půlce jsme se rozdělili na skupinky, první zvolila na cestu zpět taxika, druhá se jakž takž držela a třetí se ploužila v zadu. Na opičí dráhu se nešlo ( upřímně umíte si je představit na opičí dráze ? ) Cesta vedla Skalním městem, lesem, lesem, lesem a kdo ví kudy ještě , po pár kilometrech v nohách mi totiž vše začalo splývat v jedno a les se jevil, jako stejný. Upřímně nevím, jak to kluci mohli zvládnout, když na každé zastávce koštovali domácí medicínku, ale to je holt ta Morava a ožralové v jednom, mě držela střízlivost, i když ke konci jsem již občas viděla nějakou tu fatamorgánu ( někdy bohužel kruté, a nepříjemné vidění, ale i to k tomu patří .. ). Vzhledem k tomu, že to byl celodenní výlet, tak doopravdy návrat byl těsně před večeří, kterou všichni rádi uvítali ( ačkoliv si spíš myslím, že to byl spíš klid a pivko, co rádi viděli.) Při volné zábavě byla i hráčská tombola, plná malých žertíku, ale ne přeci všichni mohou vyhrát, že ?!
Rok se s rokem loučí,
Myslím, že druhou část mohu do éteru vyslat taktéž, aby byl spokojen především Gladiator, který opravdu rád čte o své milé rase a nejlépe o sobě ! A já mu udělám radost, stejně jako ji snad udělám i těm rasám, jenž zmíněné ještě nebyli. Půjdeme se podívat trošku na kloubek prvním 4 rasám, které vedou a snad i pochválit některé z aktérů za snahu, píli a říci si, že někteří hráči, jsou opravdový blázni !
Opět vás zdravím, lide SGon a přicházím s dalším článkem, který se bude zabývat novým věkem, složením ras, případně vůdců. Uplynulý věk je za náma a proto se musíme podívat do budoucnosti. Tak se usaďte a snad se vám další ze série článků, bude líbit. Tento věk zůstal stejný počet ras, jako minulý, avšak neaktivní rasu Luciánů vystřídala staronová rasa Tauri, ověnčená mnoha úspěchy a výhrami ! Žádná jiná změna pak nenastala a čekalo se, s čím přijde tato rasa a vlastně jaké bude uskupení ve vesmíru. Velký otazník visel nad Ori, kteří minulý věk začali velice dobře, avšak postupem času jejich kvalita ustoupila a dohráli věk tak tak, po vedením Wolftera. Tak si tak nějak pojďme project rasy jak vypadají, jak rozjeli věk, ať se konečně dostaneme k tomu podstatnému.
Opozděně, ale přeci jen se ohlédneme za podzimním srazem hráčů SGO. Prvně bych ráda řekla, že jeho účast byla mnohem nižší, také hlavně proto, že chyběly stálice, jako hanys a matys, herier a spol. Aby toho nebylo málo, tak bylo pozměněno i místo, kde se konal... Za mě osobně to nebylo moc kuprospěchu věci, ale mělo to výhodu, seděli jsme všichni u jednoho stolu a bylo to asi poprvé, co se neřešila hra, ale jako přátelé jsme si povídali o vtipných storkách, zážitcích, ale i životě, kde ani věkové rozdíly ( například já a o x generací starší medvěd Tatmus :-D), nebyly překážkou.
Doufám, že s napětím očekáváte článek k ukončení věku a aby jste tím netrpěli, je zde právě pro každého z vás ! Během věku se událo mnoho událostí a věci se nevyvinuly vždy podle představ každého z vůdců. Každý musel někdy pochybovat o činech svých, případně být nepříliš pozitivní k reakcím vůdců ostatních. Tento věk však ukázal, jakými nedostatky trpí hra celkově, na čem je potřeba pracovat a co třeba pozdvihnout. Proto vás již nebudu napínat a postupně si projdeme, již uplynulý, věk.
Zdravím všechny hráče SG-on. Nyní vás pozdravuji z mě nové pozice REDAKTORA a pokusím se vám přidávat článečky i zde, pro vaši zábavu. Toto bude takové malé shrnutí na začátek, na co vás připravit, případně spojení s naším rasovým webem Goauldů.
Někdy se může zdát že jsem, pokud jde o rasu, až moc velký patriot co bude jen a pouze pět ódy na svou rasu. Pokud možno očerňovat nepřítele a „podkuřovat“ vlastnímu egu. Zkrátka nemístně vynášet Goualdy do závratných výšin a o nepříteli mluvit, jak by řekli Jafové, naši udatní válečníci, jednoduše jako o Šolva a plivat po nich.
Díl 2.
Hlavní témata válečného speciálu :
Ať už si to hráč přizná, nebo ne, jeho rasa jednou může skončit a nahradí jí jiná...
Někdo to vzdá, někdo se přidá do jiné rasy a někdo prostě přijme pozvánku do 'nové' rasy.
Taury zanikla, jestli měla zaniknout kvůli výsledkům dřív, nebo později si necháme pro budoucí historiky.
Místo Tauri tedy přišli Goualdi. Co se od nich dá čekat? Podle mého názoru to není o rase, ale o hráčích.
Máme léto, prázdniny, někdo by řekl, že bude víc času, ale zkušenost nám říká pravý opak.
Mnoho z Vás zajímá, proč je daná rasa / rasy dole v tabulce, zda je to chyba vedení, špatná pověst rasy, složení hráčů v rase a nebo jen konkurence měla mnohem lepší nabídku ?
Taury, Nakai, Goualdi, Wraiti...
Rasa jako rasa řekne si někdo, jiný zase řekne to je moje rasa tam Já jdu.
Jak si lidé vybírají svou rasu? Proč právě tu a ne tuhle? Proč jsou někteří jen a pouze u Taury jiní zase u Goualdů a jsou i tací kteří rasu střídají jak ponožky?
To je otázka za všechny otázky. Mě osobně přijde že v mém případě byla volba jasná. Pamatuji si ten den kdy jsem po prvé zkouknul první dvoj díl Star gate a zamiloval si postavu Jacka, po uši se zamiloval do Cartrové a obdivoval znalosti Daniela jakož i sílu T´Elca a rozvahu a vedení generála Hamonda. Takže u mě jasně vyhrála touha se jim alespoň částečně přiblížit proto se pravidelně ukazuji u rasy Taury, vyjímka ale potvrzuje pravidlo. Bylo pár věků kdy jsem tak říkajíc zběhnul ano na konci věku jsem dostával jako snad každý věk nabídky a jednu jsem i využil a šel k rase Kelowňani. částečně k vůli touze zažít zase něco nového částečně proto že to začínala být rutina. Proč ale právě ta a ne jiná rasa? zase ta SG1. Vždyť Jonas od ní pocházel takže volba byla jasná.
Podle mě v nás ve výběru zapracují touhy se přiblížit k těm které nějak obdivujeme. Někdo je prostě na holky jiný zase na vdolky. Někdo obdivuje Baala jiný zase Thora.
Samo sebou tu jsou i jiné aspekty. Někdo si třeba neumí představit hru s někým koho nemá zrovna v lásce a pak tu jsou ti kteří prostě jdou do rasy která je zrovna volná a je jim jedno s kým tam budou.
Myslím že ve výěru hrají tyto faktory:
1- vysněná rasa
2- s kým tam budu
3- jestli je volno
Jistě řeknete si že je to zajímavé ale že Vás se tohle netýká a že jdete tam z jiného důvodu. Mě ten důvod zajímá tak šup šup do komentáře napište proč jste právě ve vaší rase a ne v jiné. třeba z toho bude námět na zamyšlení.
Pokud jste dočetli až sem tak mě to velice těší. Můj pravopis omluvte je to už asi jen výmluva ale jsem disgrafik tak sem tam něco přehlédnu... Protože jsem o to byl požádán tak budu do Kroniky psát snad pravidelně a na různá témata a snad se budou líbit a snad se nám bude dobře hrát a snad se někdy sejdeme i ve společné rase. Mojí asi znáte. Váš jjenda
Tento článek je názorem jednotlivce a není tudíš názorem většiny, má být podmětem k zamyšlení a možná k plodné dizkuzi ale v žádném případě není zamýšlen k názorové či jiné přestřelce. Jedná se o můj osobní názor, i když někomu možná článek padne do oka jinému ne jsme jen lidé a lidé mají dikutovat. Berte toto mé první dílo jako plodnou kritiku nás hráču nikoli adminů kteří dovádějí skvělou práci.
Máme tu 33. herní věk a rasy dostaly za úkol napsat vlastní mezipříběh. Administrátor vectracz jim dal toto zadání:
Tento věk (31.věk) rasy měly za úkol napsat SG příběh v rozmezí 100 – 350 slov. Musel příběh obsahovat slova: kapitánský můstek, loď , vesmír, štíty , generál, dítě, zpráva, oprava a výzkum. Příběh měl mít hlavu a patu a bylo nutné ho poslat do 2 dnů od zveřejnění zadání. Pojďme se tedy společně podívat co rasy vytvořily. Určitě to stojí za zapsání do kroniky. Alespoň zjistíte jak jste kreativní a kdo si vedl podle admin týmu nejlépe.
„Každý veterán je hrdinou“ - Joe Walsh
V tomto věku se rozhodli modří vyzkoušet básnická střeva hráčů jednotlivých ras.
Jak jistě víte tak včera 30.4.2014 v 20:00 skončil 24. herní věk hry Stargate-Online, ale to je v této části velice nepodstatné a přesňme se na start tohoto věku a pomalu si jej projdeme od znova, až do konce převážně podle mého oka. Takžě počítejte, že se v tomto článku najde i pár emocí atd. A teď se už pustíme do článku...
„They're a human coalition made up of various Milky Way planets formed in the power vacuum left behind by the Goa'uld. They're criminals, mostly... Street gangs with spaceships.“ Nicholas Rush
„Ostatně není mým úkolem učinit lidstvo lepším, nýbrž využít jeho slabostí.“ Adolf Hitler
„Osobnost je charakterizována nejen tím, co dělá, ale i tím, jak to dělá.“ -Friedrich Engels
„Nejrychlejší způsob jak ukončit válku je prohrát ji.“ George Orwell
„Umění vést spočívá v tom, že dokážeme přimět lidi, aby nás následovali, i když to není jejich povinnost.“ - John C. Maxwell
Sraz Velké Pavlovice 2010
Ahoj vesmíre,