V dnešním článku si vysvětlíme, k čemu je dobrá spokojenost na planetách a jak ji zvýšit až na 200 %.
Čeho díky spokojenosti můžeme dosáhnout?
1. na planetách je možné efektivně zvýšit těžký z výroben/laboratoří až o 100 %. Pokud je spokojenost vyšší jak 100 % je zisk z výroben/laboratoří vyšší -> +0,25 % za každé procento
2. Je možné ovlivnit pozitivně i negativně počet narozených nezaměstnaných o přepočtu. Je-li spokojenost vyšší než 100 % tak se narodí více. Je-li méně jak 100 % narodí se méně lidí. Pokud je ovšem spokojenost méně než 20 % tak při přepočtu lidé naopak umírají -> 19 % = -1 %, 18 % = -2 %.
### Druhy planet
Každý druh planet má svojí základní spokojenost různou. Planeta technologií nebo zničená planeta má v základu kladný bonus +25 % ke spokojenosti. Naopak Skalnatá planeta nebo Magnetoid mají naopak záporný bonus -20 %.
### Zástavba
K zvednutí spokojenost z 0 % na 100 % poslouží době i postavení 1 výrobny na planetě a následné odeslání nezaměstnaných do obchodu. K ještě vyšší spokojenosti je dobré zastavit plně planetu a následný přebytek nezaměstnaných po každým ekonomickém přepočtu odesílat do obchodu.
### Hvězdné brány
O dalších 5 % zvedá spokojenost i postavení Hvězdných bran na planetě.
### Artefakty
I pomocí artefaktů můžeme lehce zvýšit spokojenost. Myšta +5 %, Feromony +10 % a Léčící zřízení +20 %.
### Parky
K maximalizaci spokojenosti až na 200 % je nejlepší postavit na planetě parky. Je to ovšem už finančně náročnější. 1 park zvedne spokojenost o 0,1 %. 1 000 parků zvedne spokojenost o 100 %. Pokud je tedy planeta již plně zastavěna, není třeba stavět více parků než 1 000 ( vyjimka jsou planety se záporným bonusem, tam se na dosažení 200% musi parků postavit více ). Jako bonus parků ve válce zběhne, za každých 5 % spokojenosti přidané z parků, 1 % pěchoty útočníka.
### Politiky
Osobní politiky zvednou spokojenost na planetach taktéž. Ekonom o 25 % a Farmář o 10 %, ale mohou ji i snižovat až o - 10 % při politice Budovatel.
Národní politika má také vliv. Pokud je infranstruktura, je to +10% a při Boji -20 %.
Zobrazeno: 37x
Warning: Division by zero in
/var/www/clients/client1/web1/web/www/index/kronika.php on line
74
|
Před měsícemChaya_Sar